Известие

Collapse
No announcement yet.

Здравина 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравина 147

    Здравейте колеги!
    Можели мнения за 147цата за здравина при катастрофа
    sigpicалфа 146 1.9jtd човек не зависи от всичко,но всичко зависи от човека!!!!!

  • #2
    Алфите са едни от най-добрите на краш тестовете ....с една дума пастет https://www.youtube.com/watch?v=hsNgIkpVaUM
    Alfa 155 1.9TD '97 EX
    Alfa 166 2.4 JTD EX
    Alfa 156 2.4 JTD

    Comment


    • #3
      Мале.То там е ясно,но питам хора който са имали инцидент в реален момент как се представя
      Last edited by venata86; d.m.y г., 23:06.
      sigpicалфа 146 1.9jtd човек не зависи от всичко,но всичко зависи от човека!!!!!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от venata86 Покажи съобщение
        Мале.То там е ясно,но питам хора който са имали инцидент в реален момент как се представя
        Там късмета се "представя", не колата.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          И за какво ти е тази информация? Искаш да се блъскаш ли? Много хора понятие си нямат, какво е краш тест. Има огромно значение, как и къде се смачква колата. Това поема силата и я разсейва. Конкретния тест на 147 е проведен през 2001. Един единствен е. Гледах данните от този тест, в сайта на NCAP още предо да взема колата. Единственото червено по манекените, е дясно бедро на шофьора и глезените. Глава, врат, гръден кош за защитени. Тоест риска от фатални последици, при тази скорост на усар, не е голям. А и самият тест е бошлав работа. Изплющи колата със 100+ километра челно, пък разчитай на звездичките от NCAP.

          Comment


          • #6
            Тия Crash тестове са информативни, но до там. Всичко е до късмет, момент, съдба...
            Ще ти дам пример с друго (малко странно) - преди години, като живях в блок, от 10-тия етаж падна котката на една комшийка и нищо и нямаше. На мой приятел котето падна от 4-ти и умря. И двете котки бяха добре охранени, домашни любимци.
            Имам предвид, че всичко е до конкретния момент и късмет. Има леки катастрофи с фатални последици, има тежки , на които дори по новините казват "като по чудо...".
            Никой crach тест (или какъвто и да е тест) в лабораторни условия не представлява реални такива и може да бъде само условен ориентир, и нищо повече.
            Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

            Comment


            • #7
              Oт 10тия етаж котката има повече време да заеме правилна позиция за максимално въздушно съпротивление и правилно приземяване.
              Това е доказано отдавна.
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Oт 10тия етаж котката има повече време да заеме правилна позиция за максимално въздушно съпротивление и правилно приземяване.
                Това е доказано отдавна.
                Не.

                https://www.youtube.com/watch?v=RtWbpyjJqrU
                Last edited by dansguardian; d.m.y г., 13:18.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Oт 10тия етаж котката има повече време да заеме правилна позиция за максимално въздушно съпротивление и правилно приземяване.
                  Това е доказано отдавна.
                  +1

                  Освен това, дали пада от 5 - тия или от 50 - тия етаж, скоростта при съприкосновението със земята е една и съща при еднакво положение на тялото.

                  Като гледате краш тестове, гледайте, какво става с деформацията на купето в зоната около пасажерите.
                  Моторният отсек се проектира така че да се деформира за да разсее енергията от удара.

                  Едно време имаше една тъпа шофьорска "хвалба" - Ударили се мерцедес и москвич и мерчото помлян а на мускала нищо му няма. Всъщност вероятността за пътниците да оживеят в смачканата кола е по-голяма отколкото в иначе здравия москвич.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Може би колегата мисли да участва тук ludanadprevara.com
                    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                    Comment


                    • #11
                      Питам понеже всеки ден минавам доста километри.Попринцип съм спокоен шофор и возя малката си дащеря често.За нейна сигурност ме интересува най- вече.Но ужасно много харесвам този модел.Но състезатели пълно от тях ме е страх
                      sigpicалфа 146 1.9jtd човек не зависи от всичко,но всичко зависи от човека!!!!!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        +1

                        Освен това, дали пада от 5 - тия или от 50 - тия етаж, скоростта при съприкосновението със земята е една и съща при еднакво положение на тялото.

                        Като гледате краш тестове, гледайте, какво става с деформацията на купето в зоната около пасажерите.
                        Моторният отсек се проектира така че да се деформира за да разсее енергията от удара.

                        Едно време имаше една тъпа шофьорска "хвалба" - Ударили се мерцедес и москвич и мерчото помлян а на мускала нищо му няма. Всъщност вероятността за пътниците да оживеят в смачканата кола е по-голяма отколкото в иначе здравия москвич.
                        Аз предпочитам да съм в колата със здравите ламарини....не знам да са извадили здрави да не кажа живи хора от смазана кола,логиката ти е малко изкривена и да сме по темата един цитат от една статия ''Красивата и атлетична италианка спечели титлата "Европейски автомобил на годината" през 1998-а.
                        Апетитните форми обаче по никакъв начин не гарантират безопасност. През 2000 г. моделът получи
                        едва звезда и половина в тестовете на EuroNCAP.'' това е за 156 но разликата е нищожна
                        Alfa 155 1.9TD '97 EX
                        Alfa 166 2.4 JTD EX
                        Alfa 156 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Логиката ми е единствено базирана върху едни фундаментални физични закони.

                          За тези за които все още не е ясно, ще поясня. Когато челно се ударят 2 коли - едната мека а другата корава, усилията които ще изпитат пасажерите са еднакви. И като така повече шансове имат тези от здравата кола, защото деформацията може да не стигне до тях.

                          Когато обаче една кола се удари в нещо неподвижно, като стена, дърво и пр, повече шансове имат тези от меката кола, защото енергията от удара отива за мачкане на ламарини вместо за чупене на кости.

                          При коравата кола в този случай ламарините се мачкат по-малко, но останалата енергия обикновено убива пасажерите.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:47.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Това е много вярно.Дано не се случва на никой, вече е решено до две седници ще ми дойде колата от италия.Ще заложа на удоволствието и ще оставя негативното мислене на страна.Сега карам френски кош който го изкарват доста сигурен,но сравнение със статата ми алфа не благодаря.Сега покарах една
                            147ца и това е моята кола.Благодаря колеги
                            Last edited by venata86; d.m.y г., 21:24.
                            sigpicалфа 146 1.9jtd човек не зависи от всичко,но всичко зависи от човека!!!!!

                            Comment


                            • #15
                              еко,няма да навлизаме в безмислен спор,всеки си вижда нещата по своему и сам си преценява...все едно глупавите изказвания които всички сме чували,че новите коли са пластмасови боклуци а старите са с една дума неразрушими и корави...което е меко казано смешно
                              Alfa 155 1.9TD '97 EX
                              Alfa 166 2.4 JTD EX
                              Alfa 156 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X